De la mà del cos com a eina de curació. El treball d’aquest psicoterapeuta, expert en PNL, programació neuro lingüistic, amb les emocions és impressionant. M’agrada llegir els seus pensaments i les seves creences. El reconèixer el poder de les emocions, el mal que ens poden causar al cos amb la no expressió o retracció.
Nosaltres som capaços de sentir el que necessitem, de reconèixer les nostres emocions sentides. Ens mostren la nostra relació amb l’ambient, el nostre entorn, que és el que necessitem i alhora ens permeten adonar-nos, ser conscients. En aquesta disposició podem solucionar, crear, créixer, sentir i simplement VIURE i no simplement sobreviure.
Avui a ‘La Vanguardia’, ‘La Contra’ podem llegir les seves respostes a les preguntes d’Ima Sanchís. Per llegir tota l’entrevista fes clic en el següent enllaç: http://www.lavanguardia.com/lacontra/20110530/54163306905/cada-organo-danado-responde-a-un-sentimiento.html
El seu llibre, El origen emocional de las enfermedades, és de fàcil lectura i descriu clarament el conflicte emocional ocult després de cada malaltia, segons sigui l’òrgan específic afectat. Agrupa cada òrgan i malaltia d’acord amb l’especialitat mèdica que tracta la malaltia.
Moltes Gracies Caroline per connectar-me amb aquest gran article.
Coneixia el concepte de desprogramació biològica però no l’entenia gaire bé.
Miraré de comprar algun llibre d’aquest home tan reflexiu!
LikeLike
M’alegro que us hagi agradat. Si em permets et recomano el llibre que esmento en el post. Un petó pels 4
LikeLike